so happy.

Hi everyone and happy Monday :-)
I hope you all had a wonderful weekend and will have a great start into the new week!
Here's a simple card I created following a sketch from Paper Crafts they provided for one of her last magazine calls. 

I used some My Mind's Eye patterned papers as well as some of their stamps and did some sewing. Again I used the adorable 'Fleur De Lis Accents' dies from Spellbinders Paperarts. I truly adore their dies and especially this set! That might be the reason I'm using it over and over again ;-)

A really simple card but I like the simplicity of it - hope you like it, too :-)

Hallo zusammen und Euch allen einen wunderschönen Montag :-)
Ich hoffe Ihr hatte alle ein wunderschönes Wochenende und habt einen tollen Start in die neue Woche!
Hier ist eine ganz einfache Karte, die ich nach einem Sketch von Paper Crafts gestaltet habe, die sie für einen ihrer letzten Magazin Calls bereit gestellt hatten. 

Ich habe Papier von My Mind's Eye benutzt und ebenfalls Stempel von derselben Kollektion verwendet. Außerdem hab' ich noch ein bisschen genäht. Und wieder mal habe ich die Stanze aus dem 'Fleur De Lis Accents' dies set von Spellbinders Paperarts verwendet. Ich finde deren Stanzen wirklich genial und speziell auch dieses Set! Das könnte auch der Grund sein, warum ich es immer und immer wieder verwende ;-)

Wirklich eine recht einfache Karte aber ich mag gerade die Einfachheit hier ganz gerne - ich hoffe Ihr mögt es auch :-) 

card recipe:
  • stamps - My Mind's Eye 'Lost and Found'
  • patterned papers - My Mind's Eye 'Lost and Found' Breeze
  • tools - sewing machine, Big Shot
  • dies - Spellbinders 'Fleur De Lis Accents', 'Classic Circles Large'
  • other supplies - Bazzill kraft cardstock, Bazzill teal cardstock, Sew Sweet teal crinkled seam binding,
  • foam tape from stash


~°~ Thanks for visiting my blog ~°~
Sylvia

5 comments:

  1. Einen wunderschönen Montag auch für Dich meine Liebe.
    Und es geht gleich wunderschön los hier bei Dir.
    Deine Karte ist ein Traum.

    ReplyDelete
  2. ooooo love it. simple yet elegant. love the stitching!!

    ReplyDelete
  3. The seam binding is a great idea for trim, especially love the look with the stitching on it!

    ReplyDelete
  4. Really wonderful work again! The stitches are beautiful!
    Hugs
    TLC

    ReplyDelete

Thanks for taking the time to leave a comment! I hope to see you again, soon :)
Sylvia xx