Sweet 16 - Amy Sumrall CT & Carte Maniak'


As soon as I saw this weeks sketch over at Carte Maniak' I knew what I wanted to do :) And here's my result. I made a hybrid card using the gorgeous papers and elements from the 'Berry Sweet' kit designed by Amy Sumrall to create a birthday card for my eldest sons girlfriend who will turn 16 soon.
*****
Sobald ich den Sketch auf Carte Maniak' diese Woche gesehen hatte, wusste ich gleich was ich machen wollte :) Und hier ist mein Ergebnis. Ich habe eine Hybrid Karte gemacht bei der ich wieder mal die tollen Papiere und Elemente aus dem 'Berry Sweet' Kit von Amy Sumrall benutzt habe um eine Geburtstagskarte für die Freundin meines ältestens Sohnes zu machen, die demnächst 16 wird.

design papers and elements:
'Berry Sweet' by Amy Sumrall

others:
Nestabilities scalloped circles large
Fiskars scalloped border punch
Bazix green cardstock
Hero Arts self adhesive crystals
Inkssentials white gel pen
Stampendous clear stamp alphabet (1 and 6)
Versamark ink pad
Distress ink 'Broken China'
Hein Design white embossing powder
pop dots from stash


~°~ Thanks for visiting my blog ~°~

9 comments:

  1. Boah das leuchtet. Die Farben sind herrlich sommerlich. Wunderschön. Die Karte ist ein Traum.

    Klasse wie immer liebe Sylvia.

    Ich wünsche Dir eine wunderschöne neue Woche.

    ReplyDelete
  2. Gorgeous, Sylvia! I love it. The colours are fabulous.

    ReplyDelete
  3. Beautiful!! I love the shape, too!

    ReplyDelete
  4. What a gorgeous card Sylvia,l love the colour.

    Hugs Riet.x

    ReplyDelete
  5. Beautiful! I love the colours!

    ReplyDelete
  6. Hi,
    das schaut klasse aus. So richtig farbenfroh!!!

    DOmi

    ReplyDelete
  7. tolle Karte, sehr farbenfroh

    ReplyDelete
  8. Boahhhhhhhh super tolle Sommerfarben... die Karte ist wunderschön

    ReplyDelete

Thanks for taking the time to leave a comment! I hope to see you again, soon :)
Sylvia xx