Digital Tuesday / Doodle Palace DT


Here's a little sneek peak of what Doodle Palace will release on next Tuesday ... isn't this snorkling bear too cute? *lol*... I love his gaze staring at the fishes all around him *hehe*
I used papers from the kit 'Happy-Go-Lucky' by Designs by Tater. I love the fresh, cool colours in this set.. to me this looks like summer, sea, beach and lots of water fun :)
And therefore it fits for the Digital Tuesday Challenge this week, because their theme is 'Summertime'
*****
Hier ein kleiner Vorgeschmack auf die am nächsten Dienstag erscheinenden neuen Motive von Doodle Palace.. ist dieser schnorchelnde Bär nicht einfach zu niedlich? *lol*.. ich liebe diesen Blick, wie er die ganzen Fische um sich herum anstarrt *hihi*
Ich habe hier Papiere aus dem Kit 'Happy-Go-Lucky' von Designs by Tater verwendet. Mir gefallen die kühlen, frischen Farben in diesem Set... das sieht für mich total nach Sommer, Meer, Strand und einer Menge Spass im Wasser aus :)
Darum passt es auch wunderbar zu der Digital Tuesday Challenge diese Woche, denn deren Thema lautet: Sommerzeit

stamps:
Doodle Palace

color medium:
Tombow markers

papers and elements:
'Happy-Go-Lucky' by Designs by Tater


others:
cardstock (Bazzill)
Nestabilities scalloped oval large (Spellbinders)
Nestabilities classic oval large (Spellbinders)
starfish charm (from stash)
bast fibres (from stash)


~°~ Thanks for visiting my blog ~°~

4 comments:

  1. Hihi das ist ein witziges Motiv und die Karte ist mal wieder zauberhaft.
    Ich will auch so abtauchen wie das Bärchi, schön ins kühle Nass.

    Ich wünsche Dir einen wunderschönen Sonntag meine Liebe.

    ReplyDelete
  2. Dein kleiner Taucher guckt so niedlich... ob er was schönes gefunden hat.. eine schöne Karte

    ReplyDelete
  3. This is really super cute, Teej is sat here with me and he likes this one too, he says is fantastic :)

    Love the layout and charm too, {{hugs}} pops & Teej x x x

    ReplyDelete
  4. Super adorable! I love it! Hugs, Dena

    ReplyDelete

Thanks for taking the time to leave a comment! I hope to see you again, soon :)
Sylvia xx