EAC 53: You are Stinkin' Cute


Boy.. I'm much too late for my EAC DT spot this week but wanted to show you a card following the beautiful sketch by Domi, although! So don't miss it (like I nearly did), but create a card following Domis great sketch, leave us a comment over at Everybody Art Challenge and let's see what you came up with :)
I used the cuuuuuuuute 'Whimsy Giraffe' stamp by Whimsy Stamps for this card and one of the 'Silly Sayings' of the Whimsy Sentiments Collection. I love these cute and whimsical stamps of this company! Note to self: Use them more often! ;-)
*****
Och mensch.. ich bin viel zu spät dran für meine DT Aufgabe eine Karte für die Challenge dieser Woche bei EAC abzuliefern. Aber ich wollte Euch dennoch eine Karte zeigen, die ich nach dem super Sketch von Domi gemacht habe! Also .. nicht verpassen (so wie es mir hier beinahe ergangen wäre), sondern eine Karte nach Domis Sketch basteln und dann drüben bei Everybody Art Challenge einen Kommentar hinterlassen damit wir sehen können, was Ihr gezaubert habt :)
Ich habe den suuuuuuuper niedlichen 'Whimsy Giraffe' Stempel von Whimsy Stamps benutzt und eine der 'Silly Sayings' Stempel aus der Whimsy Sentiments Collection. Ich liebe diese niedlichen und verspielten Stempel dieser Firma! *mir eine virtuelle Notiz für's Hinterstübchen mach*: Diese Stempel viel öfter benutzen! ;-)


stamps:
Whimsy Giraffe (Whimsy Stamps)
Silly Sayings (Whimsy Stamps)


color medium:
watercolor markers (Tombow) w/watertank brush

design papers and elements:
'Autumn Begins' by Dirty Feet Designs

'Fill In The Blank' by Erica Zane



other supplies/tools:
dark brown cardstock (Bazzill)
Nestabilities classic and scalloped ovals large (Spellbinders)
1'' circle punch (Make Me!)
dark brown ric rac ribbon (from stash)
yellow paper flowers (Prima Marketing)
orange mini brads (Making Memories)
pop dots (from stash)



~°~ Thanks for visiting my blog ~°~

5 comments:

  1. Na Hallöle, schön wieder was von Dir zu sehen. Die Giraffe ist aber auch zum knutschen. Herrliches Kärtchen.

    ReplyDelete
  2. Deine Karte ist total süß geworden. Die Giraffe finde ich echt klasse.
    LG
    Moni

    ReplyDelete
  3. What a lovey card, really beautiful.
    Hugs Jacqueline

    ReplyDelete
  4. What a beautiful card Sylvia.

    Hugs Riet.x

    ReplyDelete
  5. Ach ist die Giraffe goldig. Wunderwunderschön.

    Glückwunsch zum 1jährigen!

    LG

    Heide

    ReplyDelete

Thanks for taking the time to leave a comment! I hope to see you again, soon :)
Sylvia xx